Προϋπολογισμός: 90.000,00 €

Έναρξη Έρευνας: 1/1/2012 

Εκτιμώμενη Λήξη Έρευνας: 31/12/2014 

 

Επιστημονικός ΥπεύθυνοςΜέλη ΚΕΟΜέλη ΟΕΣ

Αρχόντω Τερζή(Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Τηλ. επικοινωνίας: 2610361369

  1. Σπυριδούλα Βαρλοκώστα
  2. Αγγελική Κωτσοπούλου
  3. Ιωάννης Ελλούλ
  4. Βίνα Τσακάλη
  5. Ken Wexler
  1. Θεόδωρος Μαρίνης
  2. Κων/νος Κωνσταντογιάννης
  3. Κων/νος Φρανσίς
  4. Βαλάντης Φυντάνης
  5. Βίκυ Νανούση

 

 

Βοηθοί έρευνας: 

ΠΕ1: Άρτεμις Παπαναγιώτου, ΠΕ2: Ελένη Μπαραμπάτη, ΠΕ3: Δήμητρα Μπάφα, ΠΕ4: Ανθή Ζαφείρη.

 

 

Πακέτα Εργασίας

ΠΕ2.1

«Αγραμματισμός: Ονομαστική και προτασιακή δομή»

ΠΕ2.2

«Πάρκινσον: γλωσσικές – γνωστικές ικανότητες και εν τω βάθει διέγερση»

ΠΕ2.3

«Γλωσσικές ικανότητες των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

ΠΕ2.4

«Παιδική γλώσσα: κατάκτηση των τοπικών όρων»

 

 

Παραδοτέα

ΠΕ2.1

«Αγραμματισμός: Ονοματική και προτασιακή δομή»

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

1ο έτος: Νέα πρωτόκολλα για χορήγηση / ετήσιες εκθέσεις προόδου

2ο έτος: Συμπληρωμένα πρωτόκολλα / ετήσιες εκθέσεις προόδου

3ο έτος: 2 άρθρα, 1 πρόταση για θεραπεία, 1 άρθρο με ΠΕ 2./ ετήσιες εκθέσεις προόδου

ΠΕ2.2

«Πάρκινσον: γλωσσικές – γνωστικές ικανότητες και εν τω βάθει διέγερση»

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

1ο έτος: Νέα πρωτόκολλα για χορήγηση

2ο έτος: Συμπληρωμένα πρωτόκολλα

3ο έτος: 2 άρθρα, 1 πρόταση για θεραπεία, 1 άρθρο με ΠΕ 1.

ΠΕ2.3

«Γλωσσικές ικανότητες των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού»

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

1ο έτος: Νέα πρωτόκολλα για χορήγηση, μία state-of-the-art ομιλία/handout

2ο έτος: Συμπληρωμένα πρωτόκολλα

3ο έτος: 2 άρθρα, 1 πρόταση για θεραπεία, 1 άρθρο με ΠΕ 4.

ΠΕ2.4

«Παιδική γλώσσα: κατάκτηση των τοπικών όρων»

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

1ο έτος: Νέα πρωτόκολλα για χορήγηση, μία state-of-the-art ομιλία/handout

2ο έτος: Συμπληρωμένα πρωτόκολλα

3ο έτος: 2 άρθρα, 1 άρθρο με ΠΕ 3.

 

 

Δημοσιεύσεις

  1. Μarinis, Theodoros, Arhonto Terzi, Angeliki Kotsopoulou & Konstantinos Francis. 2013. ‘Pragmatic abilities of high-functioning Greek-speaking children with autism.’ Psychology 20: 321-337.
  2. Terzi, Arhonto, Vina Tsakali & Anthi Zafeiri. 2015. ‘Does Language Structure affect Acquisition of Spatial Terms?’ In G. Papanastasiou, D. Koutsogiannis & M. Theodoropoulou (eds.) Proceedings of the 35th Annual Meeting of Linguistics Department of the University of Thessaloniki,533-545.
  3. Terzi, Arhonto, Theodoros Marinis & Konstantinos Francis. 2015b. ‘Syntax and its interfaces at the low and high ends of the autism spectrum.’ Submitted to: Anna Maria di Sciullo (ed.) Biolinguistics. Amsterdam: John Benjamins. 
  4. Terzi, Arhonto, Theodoros Marinis & Konstantinos Francis. 2015b.‘The interface of syntax with pragmatics and prosody in children with Autism Spectrum Disorders.’ Submitted to: Journal of Autism and Developmental Disorders. 
  5. Terzi, Arhonto & Vina Tsakali. ‘The contribution of Greek se in the development of locatives.’ To appear in the Proceedings of the 12th International Conference of Greek Linguistics.
  6. Nanousi, Vicky, Valantis Fyndanis & Arhonto Terzi. 2015. ‘Non-canonical sentences in agrammatism: the case of Greek passives.’ To appear in the Proceedings of the 12th International Conference of Greek Linguistics. 
  7. Terzi, Arhonto,Valantis Fyndanis, Eleni Barampati, Constantine Constantoyannis & John Ellul. 2015a. ‘Language and cognitive abilities before and after Deep Brain Stimulation: Evidence from Greek.’ Προς υποβολή. 
  8. Nanousi, Vicky, Valantis Fyndanis & Arhonto Terzi. Σε προετοιμασία. ‘Relativized Intervention Effects in agrammatism.’ Σε ολοκλήρωση πριν 30/11
  9. Varlokosta, Spyridoula, Valantis Fyndanis & Arhonto Terzi. Σε προετοιμασία.
  10. On Agreement properties in the DP and VP of agrammatics.’ Σε ολοκλήρωση πριν 30/11
  11. Terzi, Arhonto,Valantis Fyndanis, Eleni Barampati, Constantine Constantoyannis & John Ellul. 2015b. ‘The impact of Deep Brain Stimulation on language and cognition: Evidence from five Greek-speaking individuals with Parkinson’s disease in on- and off-state.’ Προς υποβολή

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΟΥΣ

  1. Kambanaros, Maria. 2015. ‘Recommendations for speech-language therapists in Greece on post-stroke aphasia rehabilitation.’ Προς υποβολή
  2. Kambanaros, M. 2015. ‘Recommendations for speech-language therapists in Greece working with Parkinson’s Disease patients.’ Προς υποβολή.
  3. Terzi, Arhonto, Theodoros Marinis, Dimitra Bafa & Konstantinos Francis. 2015. Difficulties with object clitics in high functioning children with autism. In S. Durrlemann & H. Delage (eds.) Handbook for Professionals: Language and Cognition in Child Autism, 47-50. Geneva, Switzerland: De Boeck. (Στα Γαλλικά)

a project... ForTheWeb.gr